Sätra IF

Snösäsongens träningsdagar

Slutet av säsongen närmar sig - sista Skidleken 30 mars 2023

Uppdatering 20230328

Säsongens sista Skidlek blir torsdagen den 30 mars. Med en avslutning i gropen, Sätra skidstadion lördagen den 15 april kl 10.00 med roliga lekar för både aktiva och föräldrar. Beroende på snömängd så återkommer vi med mer info närmare. Prisutdelning till alla barn och ungdomar som tränat minst tre gånger under säsongen. Efter avslutningen kommer grillen tändas för dem som vill äta egen matsäck/grilla en medhavd korv innan vi skiljs åt.

Träningsdagar snösäsongen 2022/2023:

Tisdagar kl 18.30: Skidträning för de äldre grupperna röd och svart grupp. Skate och klassiskt varierar mellan veckorna, Håll utkik på vår facebooksida. TIsdagsträningen kan komma att flyttas beroende på snötillgång. Håll koll på vår facebooksida.

Onsdagar kl 18.30: Skidskytteträning med skejtskidor från 9 år

Torsdagar kl 18.00: Skidlek för alla åldrar

From v45 är det SKIDLEK på torsdagar kl 18.00 passar för alla barn, ungdomar och även föräldrar.

Håll koll på vår facebooksida Sätra IF för senaste nytt eller eventuella ändringar. (Vi har en köldgräns på -15grader då ställs träningen in)

Alla är varmt välkomna att träna med oss. Ta chansen och kom och prova, alltid gratis två gånger sen vill vi att ni blir medlem i vår förening. (Medlemsavgift 150kr/barn och år). Vi har även låneutrustning för både små och stora som vill prova på i samband med våra träningar, kom gärna i god tid för att hinna prova ut innan träningen börjar.

Varmt Välkomna

//Ledarna